Localo Surfer – opinia, cennik i funkcje

Localo Surfer. Jeśli masz małą firmę i zależy Ci na skutecznej promocji, musisz zapamiętać tę nazwę. 

Z tego artykułu dowiesz się, czym jest Localo, co oferuje i za jaką cenę. 

Kawa w dłoń i jedziemy!

 

Localo Surfer – opinia, cennik i funkcje 1

 

Kluczowe wnioski: 

  • Surfer Local pomaga zwiększyć widoczność Twojej firmy w Google.
  • Możesz skorzystać z takich ciekawych funkcji jak audyt, edytor treści czy podpowiedzi najlepszych słów kluczowych.
  • Local Surfer oferuje 3 plany, a jeden z nich jest darmowy.

 

Może Cię również zainteresować:

Jak znaleźć temat na bloga? 11 narzędzi

Sztuczna inteligencja w biznesie

SEO na stronie – podstawy

 

Czym jest Surfer Local?

 

Surfer Local to program SEO. Służy do analizy konkurencji i generowania strategii mających zwiększyć widoczność Twojej firmy w Google Moja Firma (w pakiecie map lokalnych).

Oznacza to, że w ciągu kilku sekund możesz przeprowadzić audyt wizytówki. Oszczędzasz  więc swój czas i pieniądze, które trzeba by przeznaczyć na pracę specjalistów od lokalnego SEO. 

Zresztą audyt nie jest tylko suchym raportem. Zawiera też wskazówki, jak poprawić swoją pozycję w SERP-ach (wynikach wyszukiwania). Efekt? Twoja firma może szybko znaleźć się w pierwszej dwudziestce wyszukiwarki Google. 

 

Jak działa Localo Surfer?

 

Lubisz wiedzieć nie tylko co, ale też jak? W porządku, już spieszę z wyjaśnieniem. 

Surfer Local to rozwiązanie bazujące na technologii inżynierii odwrotnej. 

To, co Ty musisz zrobić, to dodać swoją firmę i wybrać wartościowe słowa kluczowe. Rolą Surfer Local jest natomiast analiza pozycji Twojej firmy i pomoc w jej optymalizacji. Działa on w 5 prostych krokach:

  1. Sprawdzenie pozycji Twojej firmy w Google (ok. 10 sekund).
  2. Dostarczenie prostego przewodnika optymalizacji stworzonego specjalnie pod Twój biznes.
  3. Wdrożenie przez Ciebie wskazówek.
  4. Śledzenie lokalizacji swojej firmy.
  5. Alerty o dalszych zmianach, które możesz wprowadzić, by przyciągnąć więcej potencjalnych klientów. 

 

Funkcje Localo

 

Omówmy sobie najważniejsze funkcje narzędzia. 

 

Narzędzie audytu GMB

 

GMB Local SEO Audit Tool zawiera jasne instrukcje dotyczące ulepszania profilu Google Moja Firma – tak aby uzyskać wyższą pozycję w Mapach Google. 

Sposób działania jest prosty. Audyt Tool podpowie Ci, jaki powinien być tytuł Twojej witryny, co uwzględnić we wpisach i jakie dodatkowe kategorie wprowadzić. Dowiesz się też, ile potrzebujesz recenzji

Jedyne, o czym Ty musisz pamiętać, to uruchamianie Surfera co miesiąc.

 

pozycjonowanie-lokalne-narzedzie

Edytor treści Pro

 

Nie wiesz czego brakuje na Twoim profilu? Wypróbuj Edytor treści Pro. Narzędzie to zestawia dane z najwyżej ocenianych profili, by wskazać, co możesz jeszcze poprawić. 

Zwykle musisz zacząć od zoptymalizowania opisu biograficznego i postów w usłudze Google Moja firma (edytor podpowie Ci brakujące słowa i frazy). Ale narzędzie to możesz wykorzystać też do swoich blogowych wpisów i zaprzyjaźnienia się z algorytmem Google. 

Wynika to z zasady: stworzenie dobrego opisu firmy i regularne zamieszczanie postów to pewny sposób na to, by wyprzedzić swoją konkurencję. 

 

Lokalny tracker rankingów wyszukiwania

Lokalny moduł śledzący Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania jest jednym z najbardziej zaawansowanych narzędzi Surfera. Jest też łatwy w obsłudze i pozwala monitorować pozycję w wielu lokalizacjach. 

Skorzystaj z tej funkcji, a zobaczysz obszary, do których łatwo dotrzeć. Otrzymasz też wyniki śledzenia rankingu w formie siatki. 

Będzie to bardzo pomocne, jeśli czujesz, że w Twojej lokalizacji nie pozyskasz już nowych klientów – dzięki aplikacji poprawisz swoją widoczność w innej części miasta lub w sąsiedniej miejscowości. 

 

Badanie słów kluczowych

Nie masz pojęcia, na jakie słowa kluczowe powinna wyświetlać się Twoja działalność? Localo to narzędzie, które znajdzie dla Ciebie najlepszą frazę główną

Dowiesz się też, czy istnieją inne, podobne słowa kluczowe, które mogą być bardziej popularne i częściej wyszukiwane. 

 

Jak korzystać z Localo?

Surfel Local jest przydatnym narzędziem dla Twojego marketingu. Jeśli Ty też nie masz już co do tego wątpliwości, przejdź do instalacji Surfer Local:

  1. Zarejestruj swoją firmę.
  2. Wejdź na oficjalną stronę Surfer Local
  3. Wybierz plan, który Cię interesuje i zarejestruj się podając swój adres e-mail i hasło. 
  4. Zaloguj się na swój profil i kliknij opcję „Dodaj miejsce”, a następnie „Importuj miejsca z Google Moja Firma”.
  5. Wpisz „zapytania kluczowe” oraz sprawdź ich pozycję. 
  6. Skorzystaj z opcji „Utwórz audyt”, aby poznać parametry niezbędne dla poszczególnych słów kluczowych.

Nie pozostało Ci teraz nic innego jak działać, zwiększając widoczność wizytówki Google!

 

surfer-localo-recenzja

Cennik

Localo proponuje swoim użytkownikom 3 opcje:

Pierwsza to darmowy plan, który umożliwia Ci:

  • Sprawdzanie pozycji w Google, 
  • Sprawdzanie pozycji konkurentów,
  • Automatyczny monitoring pozycji biznesowej z historią pozycji,
  • Ochronę profilu Twojej firmy przed nieautoryzowanymi zmianami,
  • Darmową stronę internetową opartą na Localo AI.

Jednak wybierając plan za 119 złotych miesięcznie (netto), otrzymasz dużo więcej:

  • Audyt profilu i spersonalizowane cotygodniowe zadania,
  • Gotowe pomysły na treści oparte na sztucznej inteligencji,
  • Plan publikacji postów, ofert i zdjęć,
  • Śledzenie działań konkurencji,
  • Szybkie narzędzie do odpowiadania na recenzje.

Istnieje również plan dla agencji, który pozwala na skalowanie biznesu i automatyzowanie procesów. Za 439 zł netto miesięcznie otrzymasz:

  • Narzędzie do generowania leadów,
  • Raport o pozycji biznesowej dla działów sprzedaży,
  • Tryb white label,
  • Możliwość edycji położenia mapy i zmiany,
  • Analizę trudności terenu dla każdego punktu na mapie.

 

Jak Local Surfer dba o SEO Twojej wizytówki w Google? Podsumowanie

Zbierzmy sobie w całość wszystkie informacje. Jeśli masz mały biznes, którego widoczność w sieci opiera się na wizytówce Google Moja Firma, to Local Surfer może być Twoim bohaterem. Dostarczy Ci informacji o Twojej pozycji w sieci, najlepszych słowach kluczowych i działaniach Twojej konkurencji. A to bezpośrednio przełoży się na Twoją widoczność i sprzedaż. 

Wypróbuj to narzędzie i napisz mi, czy było warto!